I etap sistersCROWN Mont Blanc 2015r

27.11.2015

Gimnazjaliści zdobywali z

sistersCROWN Mont Blanc!

Dokładnie w pięć miesięcy po zdobyciu Mont Blanc świętowałyśmy sukces sistersCROWN w gronie gimnazjalistów. Piątek 27.11,  był szalenie emocjonujący:-) W ramach współpracy z Burmistrzem Miasta Ząbki miałyśmy z Anią trzy spotkania z gimnazjalistami GP2 i GP1 w Ząbkach. W trakcie spotkań opowiadałyśmy o wyprawie na Mont Blanc w ramach projektu sistersCROWN. Uczniowie i nauczyciele wspólnie z nami wędrowali każdego dnia zdobywając poszczególne szczyty i przeżywali nasze przygody. To była wspaniała okazja, by powspominać każdy dzień z wyprawy w Alpy, by przeżyć te emocje jeszcze raz, nacieszyć oczy pięknymi widokami, a jednocześnie pokazać Młodym Ludziom cudowne i wymagające oblicze gór. Mamy nadzieję, że udało nam się zaszczepić choć w kilku sercach podziw do gór, pasję i motywację do działania. Ćwiczenia i konkursy, które przygotowałyśmy dla uczniów cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Gadżety sistersCROWN także:-)

Szczególne podziękowania i moc uśmiechów kierujemy do gimnazjalistów z GP nr 2 im ks. Jerzego Popiełuszki za czynny udział, zaangażowanie i wielki entuzjazm, zaś dyrekcji za zaproszenie i ciepłe przyjęcie.

Galeria zdjęć ze spotkania sistersCROWN z Gimnazjalistami z GP2 im ks. Jerzego Popiełuszki w Ząbkach

Galeria zdjęć ze spotkania sistersCROWN z Gimnazjalistami z GP1 w Ząbkach

15.09.2015

Relacja z wyprawy

sistersCROWN w gazetach!

W ząbkowskiej gazecie samorządowej CO SŁUCHAĆ? (nr 17, 11 września 2015r) oraz w tygodniku ŻYCIE POWIATU NA MAZOWSZU (nr 28, 10 września 2015r) ukazała się relacja z wyprawy sistersCROWN Mont Blanc.

Gorąco polecam lekturę:-)

27.06.2015r

MONT BLANC 4810 m n.p.m.

zdobyty!!!!

Połowiczny sukces sistersCROWN -

w dniu 27.06.2015r.  o godzinie 6:11 stanęłam na szczycie Dachu Europy!

Moim przewodnikiem był Tomasz Mikołajczyk Gąsienica. Droga na szczyt ze schroniska Gouter 3817m n.p.m. zajęła mi 3 godz i 20 min, co uznaję za osobisty sukces, gdyż wszelkie książkowe przewodniki przewidują średni czas na pokonanie tego dystansu 4-5 godzin. Porachunki z Mont Blanc nie są jednak zakończone, gdyż na szczycie nie mogła ze mną stanąć Ania, co oznacza, że wrócimy tu jeszcze, oj wrócimy!!!:-) My się tak łatwo nie poddajemy, więc Mont Blanc miej się na baczności!!!:-)

Fotorelację ze zdobycia Mont Blanc znajdziecie TU

Sponsorom i Wszystkim Osobom, które wsparły projekt sistersCROWN Mont Blanc 2015 ogromnie dziękujemy!

14.06.2015

Krok w krok:-)

Mamy nadzieję, że śledzicie poczynania sistersCROWN i idziecie z nami krok w krok!:-)

Newsy zamieszczam na FB: https://www.facebook.com/magdalena.markowska.3154

A tutaj znajdziecie linki do poszczególnych wyjść w góry i wszelkich innych atrakcji:-)

13.06.2015

Świeżutkie jeszcze!:-)

Dziś wyruszamy do Francji, a razem z nami pojadą nowiutkie, śliczne smyczki sistersCROWN Mont Blanc.

12.06.2015

NIKWAX WATERPROOFING

dołączył do grona partnerów sistersCROWN!

Na dzień przed wyjazdem domykamy temat pakowania. Na liście rzeczy do spakowania odhaczamy kolejne pozycje. Sprzęt, buty, kurtki gore tex, kurtki primaloft, polary, czapki, rękawiczki, śpiwory  i...i..I  teraz wszystko rozpakowujmy, bo właśnie dotarła przesyłka z impregnatami firmy NIKIWAX, naszego nowego Partnera.

Impregnacja ubrań i butów to podstawa! Od wielu lat używamy produktów firmy NIKIWAX, dlatego właśnie tej firmie zaproponowałyśmy współpracę i wsparcie sistersCROWN.

NIKIWAX to lider na skalę światową w produkcji bezpiecznych i bardzo wydajnych środków do impregnacji, czyszczenia i pielęgnacji odzieży i sprzętu turystycznego.

Podpisujemy się pod tym w 100% i cieszymy się z nawiązanej współpracy!

09.06.2015r

Good NEWS!

Do wyjazdu na Mont Blanc zostało już tylko kilka dni. Pracujemy w stresie, bo czas nagli, a jest jeszcze tyle spraw do załatwienia, tyle do ogarnięcia. W natłoku zajęć na pierwszy plan wysuwają się rozmowy ze potencjalnymi sponsorami. I oto jest good news:

SKALNIK.pl  OUTDOOR STORE

SPONSOREM WYPRAWY sistersCROWN Mont Blanc 2015

Przygotowując się do wyjazdu, w poszukiwaniu odpowiedniego sprzętu, wyposażenia i ubrań przejrzałyśmy z Anią dziesiątki sklepów internetowych. SKALNIK.pl jest to jeden z niewielu sklepów, a wierzcie nam, że przekopałyśmy ich już całą lawinę, gdzie opisy towarów są pełne, wyczerpujące, zawierają dużo szczegółów i praktycznych zastosowań dla danego produktu, zdjęcia które dają pełny obraz towaru. Do tego zawsze tabela rozmiarów producenta uzupełniona jest o tabelę skalnik.pl. Gdzie pracownicy sklepu mierzą każdą rzecz, by Klientom przedstawić rzeczywiste wymiaru ubrań. Polecamy!

Tym bardziej jest nam miło, że sistersCROWN nawiązało współpracę ze SKALNIK.pl

01.06.2015r

TIME OUT!

UDAŁO SIĘ! ZROBILIŚMY TO!

Na portalu wspieram.to projekt sistersCROWN Mont Blanc widnieje jako:

"ZAKOŃCZONY SUKCESEM"

Łącznie zebraliśmy 5389zł. Projekt wsparły 42 osoby!

BARDZO, BARDZO DZIĘKUJEMY za finansowe wsparcie, zaufanie jakim nas obdarzyliście, wiarę w nas, doping i motywację! Widzimy się na szczycie!

01.06.2015r

Firma DROSED S.A. wspiera

sistersCROWN Mont Blanc 2015

Znacie firmę DROSED S.A.? Znacie markę Pasztet Podlaski?

A! no właśnie! I wszystko stało się jasne! ;-) Każda moja wycieczka w podstawówce, każdy wypad na wycieczkę bliższą lub dalszą, każda moja i Ani wycieczka w góry była "z podlaskim". Ba! Gdybym miała przeanalizować ile szczytów zdobył z nami Pasztet Podlaski.....hmm...dużo! Na pewno nie ma konkurencji!

Firma DROSED S.A. wsparła nasz projekt sistersCROWN Mont Blanc sowitą wyprawką. Głód na pewno nie zajrzy nam w oczy!:-) Ze smakiem ogromnie dziękujemy :-)

29.05.2015r

Plan wyprawy zatwierdzony!

Chciałabym powiedzieć, że powolutku domykamy temat wyprawy na Mont Blanc, lecz powolutku zupełnie nie oddaje tempa w jakim teraz żyjemy! Przed wyjazdem jest jeszcze tyle spraw do ogarnięcia:-) ALE! Plan całej wyprawy już mamy! Milo nam zaprezentować górskie cele, które wybrałyśmy do towarzystwa dla Mont Blanc.

Plan wyprawy

Tete Blanche 3.413 m n.p.m.

17 czerwiec 2015

Tour Rounde 3.792 m n.p.m.

19 czerwiec

Gran Paradiso 4.061 m n.p.m.

23 czerwiec

Mont Blanc 4.810 m n.p.m.

26 czerwiec

Mont Blanc 4.810 m n.p.m

Mont Blanc du Tacul 4.248 m n.p.m.

28 czerwiec

Mont Blanc du Tacul

4.248 m n.p.m.

Zdjęcia źródło wikipedia, wikimedia

25.05.2015r

Lublin też nas wspiera!

Portal oLublinie.pl został Patronem Medialnym projektu sistersCROWN.

Wszak przecież nasze to właśnie Lubelszczyzna! Bardzo dziękujemy portalowi oLublinie.pl za wsparcie promocji projektu sistersCROWN Mont Blanc 2015. Pomoc oraz każda wpłata na rzecz projektu są dla nas bardzo ważne i wartościowe, tym bardziej, że jesteśmy na początku naszej drogi do zdobycia Korony Ziemi. Wierzymy jednak dzięki Wami i naszym partnerom uda się zdobyć niejeden szczyt!

Zapraszamy na portal oLublinie.pl. Artykuł o nas możecie przeczytać tu: http://olublinie.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=619&cntnt01origid=15&cntnt01detailtemplate=szczegoly&cntnt01returnid=63

21.05.2015r

CENTRUM GÓRSKIE KORONA ZIEMI

zostało naszym

PATRONEM MERYTORYCZNYM

całego projektu sistersCROWN

Aby zrealizować projekt sistersCROWN potrzebujemy sporej dawki wiedzy o górach każdego kontynentu. Uważamy, że najlepiej wiedzę czerpać u źródła tj. od praktyków. Dlatego o wsparcie zwróciłyśmy się do Centrum Górskiego Korona Ziemi w Zawoi. Opiekunami poszczególnych szczytów Korony Ziemi są: Martyna Wojciechowska (Aconcagua), Leszek Cichy i Krzysztof Wielicki ( Everest), Peter Hamor (Puncak Java), Ryszard Pawłowski (McKinley),  Janusz Mayer (Mount Vinson), Denis Urubko (Elbrus), Janusz Kurczab (Mont Blanc) i Tomasz Kobielski (Kilimanjaro).

19.05.2015

Projekt sistersCROWN został objęty

PATRONATEM BURMISTRZA MIASTA ZĄBKI

To dla nas ogromne wyróżnienie. Bardzo cieszymy się, że projekt sistersCROWN wzbudził zainteresowanie władz miasta. Dzięki wsparciu, które otrzymałyśmy, zakupimy sprzęt niezbędny do poruszania się po lodowcu.

Bardzo dziękujemy!!:-)

18.05.2015r

NIESPODZIANKA!

Mamy dla Was NAGRODĘ SPECJALNĄ!!

Wystarczy wesprzeć projekt kwotą 50zł, by towarzyszyć nam na szczycie Mont Blanc!

Imię i nazwisko każdej osoby, która poprzez wspieram.to wybierze nagrodę specjalną i wpłaci kwotę 50zł znajdzie się na fladze Polski z logo sistersCROWN Mont Blanc 2015.

Flagę wniesiemy na szczyt Mont Blanc i tam zrobimy sobie z Wami zdjęcie.

BĘDZIESZ Z NAMI NA SZCZYCIE MONT BLANC 4810m n.p.m.

17.05.2015r

Flagi dla sponsorów!!

O współpracy z marką Modni od Kołyski już mówiłyśmy. Czas zaprezentować efekty tej współpracy:

flagi dla Sponsorów z ręcznie wyszytym logo sistersCROWN Mont Blanc 2015.

Haft to istny majstersztyk, wierzcie mi flagi wyglądają niesamowicie! Gdy na nie patrzę czuję się... dumną Polką!

Oczywiście flagi zdobywają z nim szczyt Mont Blanc, a później szaleństwo foto time!!:-)

Flaga jest najwyżej cenioną nagrodą spośród nagród na wspieram.to.

Ogromnie zachęcam do wsparcia projektu sistersCROWN.

12.05.2015r

Ech, te góry, cudne są! :-)

Droga na szczyt może być trudna i żmudna, ale też pełna przygód, radości i satysfakcji.

Krok za krokiem od Karkonoszy, przez Tatry dowędrowałyśmy do Alp:-)

Miłego oglądania:-)

11.05.2015r

Nawiązałyśmy współpracę z Modni Od Kołyski!!

Efekty tej współpracy są oszałamiające!

Oto ręcznie wyhaftowane logo sistersCROWN :-)

Modni Od Kołyski to młoda, polska marka, która powstała z pasji do robótek ręcznych. Modni Od Kołyski realizują wszelkie indywidualne zamówienia na ubranka dla dzieci, szaliki, czapki, sweterki, kocyki, kapcie, poncza. Pani Bożenka za pomocą nici potrafi wyczarować cuda!!!:-)

29.04.2015r

Mapy Mont Blanc kupione!

Świeże, świeżutkie!:-)

- Mapa jest? - pytania Ania za każdym razem, gdy wychodzimy w góry i odwraca się do mnie plecami, żebym dla pewności sprawdziła, czy w klapie plecaka jest mapa. - Jest - odpowiadam. - Ok. To ruszamy! - mówi Ania. Human GPS to jej drugie imię, nawet jeżeli świetnie zna trasę i cel naszej wędrówki to i tak zawsze mapę ma przy sobie!

P.s. Na razie jeszcze zdobywamy MB palcem po mapie, ale wierzymy, że staniemy na szczycie Mont Blanc! Każdy kto chce nas wesprzeć może to zrobić teraz tu: https://wspieram.to/4293-sisterscrown.html

24.04.2015r

JEST Z NAMI TAKŻE

AKADEMIA KOBIET SUKCESU!!!

Akademii Kobiet Sukcesu nie muszę chyba przedstawiać:-)

Byłam adeptką Szkoły Liderek w 2013/2014r.

AKS zachęca do wsparcia  projektu sistersCROWN.

Popatrzcie sami: http://www.kobietyisukces.pl/

Bardzo dziękujemy za pomoc. Prosimy Was o wpłaty na Wspieram.to. Każda złotówka przybliża nas do realizacji celu:-)

22.04.2015r

Portal Tatromaniak.pl patronem medialnym projektu sistersCROWN!!!

Nie mogło być inaczej, bo przecież nasza przygoda z górami rozpoczęła się właśnie w ukochanych Taterkach:-)

Ogromnie cieszymy się ze współpracy z PortalemTatromaniak.pl

21.04.2015r

19.04.2015r

Radio Kolor wspiera projekt sistersCROWN!

Zapraszam do posłuchania audycji Radia Kolor 103FM Liderki Uśmiechu, w której opowiadałam o projekcie sistersCROWN: http://radiokolor.pl/audycja-wydanie/1011/liderki-usmiechu/1358/

Ogromnie dziękujemy za wsparcie projektu i udział w audycji:-)